loading...
نوشیار چت
رضا بازدید : 414 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (25)

سلام خدمت کاربران گرامی،اگر شما از ناظران یا مدیران نوشیار چت شکایت دارید میتوانید شکایت خود را در این قسمت به صورت کامل و شفاف بیان کنید و با ادمین در میان بگذارید و همچنین اگر از طرز نظارت ناظر و مدیری رضایت دارید میتوانید نظر خود را اعلام کنید

 

با تشکر 

 

  

 

برای ارسال شکایت میتوانید اینجا کلیک کنید

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1394/03/05 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

نظر خاصی ندارم
پاسخ : بله بله...

این نظر توسط نیلی در تاریخ 1394/01/05 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

آقا من نام کاربریمو فراموش کردم ولی رمزم یادمه.چ کنم؟یادمم هس یه چیزی تو ماایه های nilijojo بود و لی دقیق یادم نیس
چیکار کنم؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : nili jojo
این اسم کابری شماس.بین نیلی و جوجو فاصله هست...

این نظر توسط سس در تاریخ 1393/11/04 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

چرا عشق سنجتون فعال نیس خو؟؟؟من بخوام عشقمو بسنجم باید کیو ببینم؟؟اخه من الان نمتونم عشقمو بسنجم باید چیکار کنم؟؟ها؟؟
پاسخ : فعاله که جناب سس....

این نظر توسط زارا در تاریخ 1393/10/09 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

من تا کی بصبرم نظرمو مدیر تایید کنه.اصن شاید نخواست تایید کنه...من چیکار کنم؟؟
پاسخ : تا الان هههه

این نظر توسط زارا در تاریخ 1393/10/09 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

من میخواستم از یکی از پیشی های روم تقدیر و تشکر به عمل اورم.سارانا خیلی دختر خوبیه،خیلی مهربونه،خیلی خانومه،خیلی نجیبه،خیلی با ادبه،خیلی خوشگله،حالا خیلی هم نه.در ضمن خیلی هم با جنبست!مدیونین اگه فک کنین من از فک و فامیلاشم
پاسخ : سارانا احتمالا همون زارا نیست؟
البته من اینطوری فکر میکنم شاید اشتباه باشه...

این نظر توسط حسین8989 در تاریخ 1393/07/07 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

همه درجه دارن بد برخورد میکنن
پاسخ : نه حسین جان اینطور نیس...
هر کی بد برخورد کنه درجشو میگیریم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1393/06/28 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

ناظراتون خیلی بی ادبن بخصوص امیرحسین توخصوصیم خیلی فحش میده یدونه ازفحشاشوعکس گرفتم خواستین براتون بذارم منوخفه کرده همینجوری فحش میده
پاسخ : سلام فرشته.بله اشتباهی امیر حسین ناظر شده بود
من از شما معذرت خواهی میکنم

این نظر توسط ساحره در تاریخ 1393/06/21 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

من ازیه کچل اعتراض دارم نمیاد
پاسخ : اسم این کچله چیه؟

این نظر توسط عسل خانم در تاریخ 1393/05/14 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

من از باران وشیدا 18 شکایت دارم به شیدا میگم رمز منو میشه عوض کنین میگه نه نمیتونم به باران میگم میگه الان نه بعدا باید عوض کنم دیگه صبرم نمونده ها اینو بگمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیزم خودتون میتونید از گزینه تنظیمات رمز عبور خودتون رو تغییر بدین

این نظر توسط امیرمحمد در تاریخ 1393/05/14 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

من از رضا شکایت دارم من میخوام رضا از مدیری بر داشته ش رضا اصلا مدیر خوبی نیست کیا موافقن رضا از مدیری برداشته شه ؟>شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : منم موافقم هههههههه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 11,292
  • کدهای اختصاصی